Gebruikershulpmiddelen

Site-hulpmiddelen


gro:producten_voor_door_gro_erkende_opleiders

Producten voor door GRO erkende opleiders

BBA verzekering en klachtenregeling

De serviceproducten staan aangevinkt in het aanmeldformulier. Als je deze producten al ergens anders afneemt kun je deze in het aanmeldformulier uitzetten. Opleiders aangesloten bij GRO zijn wel verplicht een BBA verzekering en klachtenregeling te hebben. We zullen je vragen hiervan bewijs te uploaden als je de serviceproducten uit zet in het aanmeldformulier.

Je kunt (na inloggen) op de Screening | audit pagina (indien van toepassing) een bewijs van je verzekering en/of klachtenregeling uploaden. Dit zal je erkenning versnellen omdat we anders eerst om deze bewijzen zullen moeten vragen alvorens GRO je volledig kan erkennen.

UPLOADEN Bestanden m.b.t BBA verzekering en/of klachtenregeling elders

  • Ga naar de Screening | audit pagina op GRO (2e link van boven in het menu rechts van de pagina).
  • In de rechterkolom klik je op het tabblad “Upload bestanden” om het upload formulier te openen.
  • Onder de kop “Bestand is bedoeld voor/als” vink je “Bewijs BBA verzekering elders” of “Bewijs klachtenregeling elders” aan (uiteraard afhankelijk van wat voor bewijs je wil uploaden).
  • in het tekst veld onder de keuze mogelijkheden en onder de kop “Titel (korte omschrijving)” geef je een titel op.
  • Klik op de “Bestand kiezen” knop om de bestandbrowser te openen
  • Kies het te uploaden bestand (/bewijs van inschrijving) op je computer
  • En klik op de “Opslaan” knop om het uploaden af te ronden.

Facturatie

Je ontvangt pas een factuur op het moment dat je als opleider GRO-erkend bent.

Als de factuur is voldaan en verwerkt kun je op je account pagina direct de bestanden downloaden die bij de serviceproducten horen. Als je daarnaast ook fysieke producten hebt besteld zullen die zo snel mogelijk worden verstuurd.


gro/producten_voor_door_gro_erkende_opleiders.txt · Laatst gewijzigd: 2024/03/04 15:07 door 127.0.0.1