Gebruikershulpmiddelen

Site-hulpmiddelen


contact-service-help

Verschillen

Dit geeft de verschillen weer tussen de geselecteerde revisie en de huidige revisie van de pagina.

Link naar deze vergelijking

Beide kanten vorige revisieVorige revisie
Volgende revisie
Vorige revisie
contact-service-help [2023/10/06 07:12] – [Uitschrijfverzoek] a3dijkecontact-service-help [2024/03/04 15:07] (huidige) – Externe bewerking 127.0.0.1
Regel 2: Regel 2:
 <= [[kwaliteitsysteem.nl_overzicht|Kwaliteitsysteem Index]] <= [[kwaliteitsysteem.nl_overzicht|Kwaliteitsysteem Index]]
  
-{{https://kwaliteitsysteem.nl/bulk/logos/info.png }}Op de [[https://kwaliteitsysteem.nl/contact-center/|"Service + Contact" pagina]] //(in het account van de therapeut op kwaliteitsysteem.nl)// kunnen therapeuten contact met medewerkers van het kwaliteitsysteem opnemen //(via de live chat (rechtsonder op de pagina))//, een belafspraak maken/inplannen en aanpassingen en/of wensen doorgeven.+{{https://kwaliteitsysteem.nl/bulk/logos/info.png }}Op de [[https://kwaliteitsysteem.nl/contact-center/|"Service + Contact" pagina]] //(in het account van de therapeut op kwaliteitsysteem.nl)// kunnen therapeuten contact met medewerkers van het kwaliteitsysteem opnemen //(via de live chat (rechtsonder op de pagina))//, een belafspraak maken/inplannen en aanpassingen en/of wensen doorgeven. 
  
 -> Therapeuten kunnen op de "**Service + Contact**" pagina: -> Therapeuten kunnen op de "**Service + Contact**" pagina:
Regel 27: Regel 27:
 ===== Gevraagde stukken geüpload ===== ===== Gevraagde stukken geüpload =====
 === Service + Contact pagina === === Service + Contact pagina ===
-{{ geupload.png?360}}**Als een therapeut wordt gevraagd bepaalde stukken te uploaden** kan de therapeut in het "**Gevraagde stukken geüpload**" venster aangeven voor welk onderdeel deze de gevraagde stukken heeft ge-upload. //**Dit zal de afhandeling daarvan bespoedigen**.//+{{ geupload.png?360}}**Note:** De content in dit venster is dynamisch wat inhoud dat de inhoud van het venster anders kan zijn, afhankelijk van de beroepsorganisatie en de status van de therapeut of student. 
 + 
 +**Als een therapeut wordt gevraagd bepaalde stukken te uploaden** kan de therapeut in het "**Gevraagde stukken geüpload**" venster aangeven voor welk onderdeel deze de gevraagde stukken heeft ge-upload. //**Dit zal de afhandeling daarvan bespoedigen**.//
  
   * Ga naar de "[[https://kwaliteitsysteem.nl/contact-center|Service + Contact]]" pagina op kwaliteitsysteem.nl   * Ga naar de "[[https://kwaliteitsysteem.nl/contact-center|Service + Contact]]" pagina op kwaliteitsysteem.nl
Regel 48: Regel 50:
  
 ===== Dossier actualisatie of erkenning aanvragen ===== ===== Dossier actualisatie of erkenning aanvragen =====
-{{ upgrvraag.png?360}}=== Service + Contact pagina === +{{ up666.png?300}}=== Service + Contact pagina === 
-In het "**Dossier actualisatie of erkenning aanvragen**" venster Kan de therapeut een upgrade verzoek indienen. Vraag een nieuwe prestatiecode of erkenning aan of vraag een erkenning aan van een beroepsorganisatie met vergoedingen.+**Note:** De content in dit venster is dynamisch wat inhoud dat de inhoud van het venster anders kan zijn, afhankelijk van de beroepsorganisatie en de status van de therapeut of student. //Rechts een voorbeeld van wat een CAT-collectief therapeut zou kunnen zien// 
 + 
 +In het "**Dossier actualisatie of erkenning aanvragen**" venster Kan de therapeut een upgrade verzoek indienen. Vraag een nieuwe prestatiecode/vakgebied of erkenning aan of vraag een erkenning door een van de beroepsorganisaties aan.
  
 //Zet de schakelaars om/aan voor de onderdelen die je wil aanvragen// //Zet de schakelaars om/aan voor de onderdelen die je wil aanvragen//
Regel 55: Regel 59:
 ====  Upgrade verzoek ====  ====  Upgrade verzoek ==== 
   * Twee opties:   * Twee opties:
-    * **Nieuwe prestatiecode//(s)//** aanvragen +    * **Nieuwe prestatiecode** aanvragen 
-    * **Nieuwe erkenning//(en)//** aanvragen+    * **Nieuwe erkenning** //(voor Vektis en CZ)// aanvragen
  
 :!: Geef in het tekst veld //(onder de tekst "Aanvulling")// aan wat je wensen zijn //(welke prestatiecode/erkenning)// :!: Geef in het tekst veld //(onder de tekst "Aanvulling")// aan wat je wensen zijn //(welke prestatiecode/erkenning)//
  
-:!: Nieuwe prestatiecode(s) en/of erkenning(en) aanvragen **eens per jaar bij jaarcontributie inbegrepen**. Anders €19,95 per aanvraag+:!: een nieuwe prestatiecode en/of erkenning aanvragen is **eens per jaar bij jaarcontributie inbegrepen**. Anders €19,95 per aanvraag
  
-====  Erkenning verzoek ==== +====  Erkenning door beroepsorganisatie aanvragen ==== 
-Hier kun je een erkenning door een beroepsorganisatie //(met vergoedingen)// aanvragen+Hier kun je een erkenning door een beroepsorganisatie aanvragen
  
-:!: Erkenning door een beroepsorganisatie //(Upgrade/screening)// kosten: € 19,95+:!: Erkenning door een beroepsorganisatie //(Upgrade/screening)// kosten: € 19,95\\ 
 +-> Zorg er voor dat je al je diplama's //(die van belang kunnen zijn)// van te voren al hebt ge-upload zodat we direct voor je aan de slag kunnen.
  
 :!: Geef in het tekst veld //(onder de tekst "Aanvulling")// een korte toelichting :!: Geef in het tekst veld //(onder de tekst "Aanvulling")// een korte toelichting
Regel 75: Regel 80:
 ===== Downgrade verzoek ===== ===== Downgrade verzoek =====
 {{ downgr2.png?360}}=== Service + Contact pagina === {{ downgr2.png?360}}=== Service + Contact pagina ===
 +
 +**Note:** De content in dit venster is dynamisch wat inhoud dat de inhoud van het venster anders kan zijn, afhankelijk van de beroepsorganisatie en de status van de therapeut.
 +
 In het "**Downgrade verzoek**" venster kunnen vergoedbare therapeuten zichzelf //(per direct of per 1 januari van het volgende jaar)// downgraden naar CAT-collectief.  In het "**Downgrade verzoek**" venster kunnen vergoedbare therapeuten zichzelf //(per direct of per 1 januari van het volgende jaar)// downgraden naar CAT-collectief. 
  
Regel 92: Regel 100:
  
 :!: **Bij uitschrijven zal ook je ECD en GRO account worden verwijderd** :!: **Bij uitschrijven zal ook je ECD en GRO account worden verwijderd**
 +
 :!: **Let op:** Uiterlijke opzegdatum **1-September** //(van het lopende jaar)//\\ :!: **Let op:** Uiterlijke opzegdatum **1-September** //(van het lopende jaar)//\\
  
Regel 97: Regel 106:
 //Vink in dat formulier de "**Iets anders**" optie aan.//  //Vink in dat formulier de "**Iets anders**" optie aan.// 
  
-:!: **Na het uploaden**, graag melding maken via de [[https://kwaliteitsysteem.nl/contact-center/|Service + Contact pagina]] //(Kies in het "**Gevraagde stukken geüpload**" venster de "**Ik heb alle gevraagde stukken m.b.t. Screening geüpload**" optie)// dan kunnen we garanderen dat je uitschrijving correct en tijdig wordt verwerkt.+:!: **Na het uploaden**, graag melding maken via de [[https://kwaliteitsysteem.nl/contact-center/|Service + Contact pagina]] //(Kies in het "**Gevraagde stukken geüpload**" venster de "[[#gevraagde_stukken_geuepload|Ik heb alle gevraagde stukken m.b.t. Screening geüpload]]" optie)// dan kunnen we garanderen dat je uitschrijving correct en tijdig wordt verwerkt.
  
  
contact-service-help.1696594347.txt.gz · Laatst gewijzigd: 2024/03/04 14:57 (Externe bewerking)