Gebruikershulpmiddelen

Site-hulpmiddelen


producten

Verschillen

Dit geeft de verschillen weer tussen de geselecteerde revisie en de huidige revisie van de pagina.

Link naar deze vergelijking

Beide kanten vorige revisieVorige revisie
Volgende revisie
Vorige revisie
producten [2024/01/25 15:01] – Externe bewerking 127.0.0.1producten [2024/05/14 10:12] (huidige) – [AOV bij opzeggen lidmaatschap beroepsorganisatie] a3d
Regel 2: Regel 2:
 <= [[kwaliteitsysteem.nl_overzicht|Kwaliteitsysteem Index]] <= [[kwaliteitsysteem.nl_overzicht|Kwaliteitsysteem Index]]
  
--> Er zijn verschillende plaatsen en momenten waarop therapeuten "**Service producten**" kunnen aanschaffen/bestellen:+🔸 Er zijn verschillende plaatsen en momenten waarop therapeuten "**Service producten**" kunnen aanschaffen/bestellen:
  
   * In het **aanmeldformulier** in **stap 5** tijdens het aanmelden   * In het **aanmeldformulier** in **stap 5** tijdens het aanmelden
-  * Op de "[[https://kwaliteitsysteem.nl/extra-service-producten/|Service producten]]" pagina +  * Op de "[[#service_producten_pagina|Service producten]]" pagina 
-  * Op de "[[https://kwaliteitsysteem.nl/aov/|Mijn AOV]]" pagina. Op deze pagina kunnen therapeuten zichzelf aanmelden om deel te nemen aan de  voordelige **Collectieve** **A**rbeids**O**ngeschiktheids**V**erzekering+  * Op de "[[#mijn_aov_pagina|Mijn AOV]]" pagina. Op deze pagina kunnen therapeuten zichzelf aanmelden om deel te nemen aan de  voordelige **Collectieve** **A**rbeids**O**ngeschiktheids**V**erzekering
  
  
Regel 13: Regel 13:
  
 ===== Producten bij aanmelden ===== ===== Producten bij aanmelden =====
--> Therapeuten kunnen [[jezelf_aanmelden_als_therapeut|tijdens het aanmelden]] //(bij stap 5)// de volgende producten aanschaffen/bestellen:+🔸 Therapeuten kunnen [[jezelf_aanmelden_als_therapeut|tijdens het aanmelden]] //(bij stap 5)// de volgende producten aanschaffen/bestellen:
   * Een **muurschild van de beroepsorganisatie** waar ze zichzelf bij willen aansluiten.   * Een **muurschild van de beroepsorganisatie** waar ze zichzelf bij willen aansluiten.
   * Een **DAS Zakelijke rechtsbijstand verzekering** via [[https://www.batverzekeringen.nl/|BATverzekeringen]]   * Een **DAS Zakelijke rechtsbijstand verzekering** via [[https://www.batverzekeringen.nl/|BATverzekeringen]]
Regel 22: Regel 22:
 ===== Service producten pagina ===== ===== Service producten pagina =====
 {{ productenm.png?260}} {{ productenm.png?260}}
--> Therapeuten kunnen op de "[[https://kwaliteitsysteem.nl/extra-service-producten/|Service producten]]" pagina de volgende producten aanschaffen/bestellen:+🔸 Therapeuten kunnen op de "[[https://kwaliteitsysteem.nl/extra-service-producten/|Service producten]]" pagina de volgende producten aanschaffen/bestellen:
   * **Muurschildje(s) van de beroepsorganisatie** waar de therapeut bij aangesloten is   * **Muurschildje(s) van de beroepsorganisatie** waar de therapeut bij aangesloten is
 +  * **Muurschildje** van Wkkgz-geschilleninstantie GAT-geschillen
   * Een **zakelijke DAS-rechtsbijstandverzekering** via [[https://www.batverzekeringen.nl/|BATverzekeringen]]   * Een **zakelijke DAS-rechtsbijstandverzekering** via [[https://www.batverzekeringen.nl/|BATverzekeringen]]
-   * [[https://catcollectief.nl/rechtsbijstandverzekering-bat/|Meer informatie over deze Zakelijke rechtsbijstandverzekering (op catcollectief.nl)]]+    * [[https://catcollectief.nl/rechtsbijstandverzekering-bat/|Meer informatie over deze Zakelijke rechtsbijstandverzekering (op catcollectief.nl)]] 
 +  * ✨ **Nieuw** //(vanaf 1-4-2024)// kunnen coaches die coachen met paarden ook een BAT verzekeringen beroeps-, bedrijfs- en productaansprakelijkheidsverzekering afsluiten en eigen paarden meeverzekeren voor slechts 50,- euro per jaar 
 +    * [[verplichtingen_therapeuten#beroeps-_bedrijfs_en_product_aansprakelijkheidsverzekering|🐴 Meer over de BBA verzekering voor coaches met paarden]] 
 + 
 +🔸 [[#mijn_aov_pagina|Verder is er een link te vinden naar de AOV pagina waar therapeuten voordelig een Collectieve ArbeidsOngeschiktheidsVerzekering af kunnen sluiten]] 
 + 
 +==== Producten bestellen vanaf de Service Producten pagina ==== 
 +{{https://kwaliteitsysteem.nl/bulk/logos/info.png }}Om producten te bestellen vanaf de "**Service producten**" pagina, zet je simpelweg de schuifjes aan voor de gewenste producten en klik je vervolgens op de "**Aanschaffen en Betelen**" knop //(onderop op de pagina)// om je bestelling te plaatsen. Je kunt je factuur direct betalen met Mollie of via de factuur die je wordt toegestuurd per mail. //Fysieke producten (muurschildjes) wordt z.s.m. naar je toegestuurd.//
  
--> [[#mijn_aov_pagina|Verder is er een link te vinden naar de AOV pagina waar therapeuten voordelig een Collectieve ArbeidsOngeschiktheidsVerzekering af kunnen sluiten]] 
  
  
 +
 +----
 +
 +
 +===== Muurschildjes =====
 +=== Service producten pagina ===
 +
 +{{ productenm.png?260}}
 +Als je via het **aanmeld formulier** of via de "**Service producten**" pagina muurschildjes //(van je beroepsorganisatie)// besteld worden die z.s.m. naar je toe gestuurd. Je ontvangt ieder jaar //(via de post)// per aangeschafte muurschildje een jaarzegel om op het muurschildje te plakken
  
 ---- ----
Regel 35: Regel 51:
 ===== Mijn AOV pagina ===== ===== Mijn AOV pagina =====
 {{ aovm.png?260}} {{ aovm.png?260}}
-=== Service producten pagina ===+
  
 **Collectieve ArbeidsOngeschiktheidsVerzekering**\\ **Collectieve ArbeidsOngeschiktheidsVerzekering**\\
--> Op de "[[https://kwaliteitsysteem.nl/aov/|Mijn AOV]]" pagina kunnen therapeuten zichzelf aanmelden om deel te nemen aan de voordelige Collectieve ArbeidsOngeschiktheidsVerzekering+🔸 Op de "[[https://kwaliteitsysteem.nl/aov/|Mijn AOV]]" pagina kunnen therapeuten zichzelf aanmelden om deel te nemen aan de voordelige Collectieve ArbeidsOngeschiktheidsVerzekering
   * Ga naar de "**Mijn AOV**" pagina in je account op kwaliteitsysteem.nl om je premie uit te rekenen   * Ga naar de "**Mijn AOV**" pagina in je account op kwaliteitsysteem.nl om je premie uit te rekenen
   * Geef de "**Wachttijd voor start uitbetaling verzekering**" //(eigenrisicoperiode)// in maanden op. Keuze uit:    * Geef de "**Wachttijd voor start uitbetaling verzekering**" //(eigenrisicoperiode)// in maanden op. Keuze uit: 
Regel 52: Regel 68:
   * Als je akkoord bent met de premie zet dan de schakelaar voor de tekst "**Ik ga er akkoord mee dat de benodigde gegevens doorgestuurd worden naar Avero Achmea en ik begrijp dat zij z.s.m. de aanvraag voortzetten en contact met mij opnemen**" om/aan   * Als je akkoord bent met de premie zet dan de schakelaar voor de tekst "**Ik ga er akkoord mee dat de benodigde gegevens doorgestuurd worden naar Avero Achmea en ik begrijp dat zij z.s.m. de aanvraag voortzetten en contact met mij opnemen**" om/aan
   * Klik op de "**Aanvraag AOV versturen knop**" knop om je aanvraag in te dienen   * Klik op de "**Aanvraag AOV versturen knop**" knop om je aanvraag in te dienen
 +  * Zolang de aanvraag nog niet verwerkt is kun je altijd nog aanpassingen doen m.b.t. het verzekerde bedrag en de eigenrisico tijd
  
-:!: **De benodigde gegevens worden doorgestuurd naar Avero Achmea en zij zullen z.s.m. de aanvraag voortzetten en contact met je opnemen**+⚠️ **De benodigde gegevens worden doorgestuurd naar Avero Achmea en zij zullen z.s.m. de aanvraag voortzetten en contact met je opnemen**
  
--> [[https://catcollectief.nl/reserveer-je-arbeidsongeschiktheidsverzekering/|Meer informatie over deze collectieve AOV (op catcollectief.nl)]]+[[https://catcollectief.nl/reserveer-je-arbeidsongeschiktheidsverzekering/|Meer informatie over deze collectieve AOV (op catcollectief.nl)]]
  
 ---- ----
  
-===== Muurschildjes ===== +==== AOV opzeggen ==== 
-=== Service producten pagina ===+🔸 Je kunt je collectieve AOV //(arbeidsongeschiktheidsverzekering)// die je hebt afgesloten bij BAT per maand opzeggen. Dit kun je doen via de “**Service + Contact**“ pagina op kwaliteitsysteem.nl op kantooruren via de live-chat of door een belafspraak in te plannen in het “**Belafspraak verzoek indienen**“ venster. Vermeld dan in het “Onderwerp“ tekstveld dat het gaat om het opzeggen van de AOV zodat de juiste persoon contact met je op kan nemen. 
  
-{{ productenm.png?260}} +⚠️ Houd er rekening mee dat het stopzetten van de AOV een menselijke handeling vereist, dus de [[catviseur|CATviseur]] //(onze AI chatbot)// kan dit niet automatisch voor je doen. 
-Als je via het **aanmeld formulier** of via de "**Service producten**" pagina muurschildjes //(van je beroepsorganisatie)// besteld worden die z.s.mnaar je toe gestuurdJe ontvangt ieder jaar //(via de post)// per aangeschafte muurschildje een jaarzegel om op het muurschildje te plakken+ 
 +---- 
 + 
 +==== AOV bij opzeggen lidmaatschap beroepsorganisatie ==== 
 +🔸 Als je lidmaatschap bij CAT eindigt stap je uit het collectief en zodoende ook uit de collectieve arbeidsongeschiktheidsverzekeringDe AOV zal eindigen op dezelfde datum als het uiteindelijke uitschrijven bij de beroepsorganisatieWil je toch een AOV nadat je lidmaatschap beëindigt dan kun je dit op individuele basis als alternatief zorgverlener afnemen via de BATDe prijs van de individuele AOV zal iets toenemen hoger uitpakken in vergelijking met de collectieve AOV. Interesse in de individuele AOV? Dan kun je daarvoor //(doordeweeks van 09:00 tot 17:00 uur)// telefonisch contact opnemen met BAT via telefoonnummer: 06-10142992 of een e-mail sturen naar: info@batverzekeringen.nl
  
 ---- ----
  
 === Contact === === Contact ===
--> [[contact-service-help|Vanaf de "Service + Contact" pagina kun je met een medewerker chatten, een belafspraak inplannen en aanpassingen en/of wensen direct doorgeven]]+🔸 [[contact-service-help|Vanaf de "Service + Contact" pagina kun je met een medewerker chatten, een belafspraak inplannen en aanpassingen en/of wensen direct doorgeven]]
  
 ---- ----
  
--> [[disclaimer|Disclaimer]]+🔸 [[disclaimer|Disclaimer]]
producten.1706216483.txt.gz · Laatst gewijzigd: 2024/03/04 14:58 (Externe bewerking)