Gebruikershulpmiddelen

Site-hulpmiddelen


producten

Service producten

⇐ Kwaliteitsysteem Index

πŸ”Έ Er zijn verschillende plaatsen en momenten waarop therapeuten β€œService producten” kunnen aanschaffen/bestellen:

  • In het aanmeldformulier in stap 5 tijdens het aanmelden
  • Op de β€œService producten” pagina
  • Op de β€œMijn AOV” pagina. Op deze pagina kunnen therapeuten zichzelf aanmelden om deel te nemen aan de voordelige Collectieve ArbeidsOngeschiktheidsVerzekering

Producten bij aanmelden

πŸ”Έ Therapeuten kunnen tijdens het aanmelden (bij stap 5) de volgende producten aanschaffen/bestellen:


Service producten pagina

πŸ”Έ Therapeuten kunnen op de β€œService producten” pagina de volgende producten aanschaffen/bestellen:

πŸ”Έ Verder is er een link te vinden naar de AOV pagina waar therapeuten voordelig een Collectieve ArbeidsOngeschiktheidsVerzekering af kunnen sluiten

Producten bestellen vanaf de Service Producten pagina

Om producten te bestellen vanaf de β€œService producten” pagina, zet je simpelweg de schuifjes aan voor de gewenste producten en klik je vervolgens op de β€œAanschaffen en Betelen” knop (onderop op de pagina) om je bestelling te plaatsen. Je kunt je factuur direct betalen met Mollie of via de factuur die je wordt toegestuurd per mail. Fysieke producten (muurschildjes) wordt z.s.m. naar je toegestuurd.


Muurschildjes

Service producten pagina

Als je via het aanmeld formulier of via de β€œService producten” pagina muurschildjes (van je beroepsorganisatie) besteld worden die z.s.m. naar je toe gestuurd. Je ontvangt ieder jaar (via de post) per aangeschafte muurschildje een jaarzegel om op het muurschildje te plakken


Mijn AOV pagina

Collectieve ArbeidsOngeschiktheidsVerzekering
πŸ”Έ Op de β€œMijn AOV” pagina kunnen therapeuten zichzelf aanmelden om deel te nemen aan de voordelige Collectieve ArbeidsOngeschiktheidsVerzekering

Informatiedocument m.b.t. de Collectieve AOV (.pdf) ✨

  1. Ga naar de β€œMijn AOV” pagina in je account op kwaliteitsysteem.nl om je premie uit te rekenen
  2. Geef de β€œWachttijd voor start uitbetaling verzekering” (eigenrisicoperiode) in maanden op. Keuze uit:
    • 3 maanden eigenrisicoperiode
    • 6 maanden eigenrisicoperiode
    • 12 maanden eigenrisicoperiode
  3. Vul in het veld onder de tekst β€œGewenste bruto uitkeringsbedrag per jaar (in Euro's):” de gewenste bruto uitkeringsbedrag per jaar in
    • De gewenste bruto uitkeringsbedrag per jaar mag Max. 80% van huidig bruto jaarinkomen zijn
      • Het jaarinkomen van een ondernemer wordt jaarlijks doorgegeven aan de belastingdienst. Deze belastingaangifte cijfers kunnen worden gehanteerd voor het bepalen van het jaarinkomen met betrekking tot de AOV. Er wordt geen specifieke peildatum gehanteerd voor het jaarinkomen. Als het inkomen niet bekend is, kan er in overleg met een adviseur van de BAT verzekeringen een inschatting worden gemaakt.
  4. Klik op de β€œBereken de premie” knop om de maandelijkse premie uit te rekenen
    • Je kunt je premie ook berekenen vanaf je β€œaccount” pagina door het formulier aan de rechterkant van de pagina in te vullen
    • Als je via dit formulier de aanvraag verstuurd wordt je omgeleid naar de β€œMijn AOV” pagina
  5. Je kunt bovenstaande handelingen herhalen als je de premie aan wil passen
  6. Als je akkoord bent met de premie zet dan de schakelaar voor de tekst β€œIk ga er akkoord mee dat de benodigde gegevens doorgestuurd worden naar Avero Achmea en ik begrijp dat zij z.s.m. de aanvraag voortzetten en contact met mij opnemen” om/aan
  7. Klik op de β€œAanvraag AOV versturen knop” knop om je aanvraag in te dienen

Zolang de aanvraag nog niet verwerkt is kun je altijd nog aanpassingen doen m.b.t. het verzekerde bedrag en de eigenrisico tijd

⚠️ De benodigde gegevens worden doorgestuurd naar Avero Achmea en zij zullen z.s.m. de aanvraag voortzetten en contact met je opnemen

Informatiedocument m.b.t. de Collectieve AOV (.pdf) ✨

Meer informatie over deze collectieve AOV (op catcollectief.nl)

πŸ›Ÿ Alle BAT verzekeringen op een rijtje


AOV opzeggen

πŸ”Έ Je kunt je collectieve AOV (arbeidsongeschiktheidsverzekering) die je hebt afgesloten bij BAT per maand opzeggen. Dit kun je doen via de β€œService + Contactβ€œ pagina op kwaliteitsysteem.nl op kantooruren via de live-chat of door een belafspraak in te plannen in het β€œBelafspraak verzoek indienenβ€œ venster. Vermeld dan in het β€œOnderwerpβ€œ tekstveld dat het gaat om het opzeggen van de AOV zodat de juiste persoon contact met je op kan nemen.

⚠️ Houd er rekening mee dat het stopzetten van de AOV een menselijke handeling vereist, dus de CATviseur (onze AI chatbot) kan dit niet automatisch voor je doen.


AOV bij opzeggen lidmaatschap beroepsorganisatie

πŸ”Έ Als je lidmaatschap bij CAT eindigt stap je uit het collectief en zodoende ook uit de collectieve arbeidsongeschiktheidsverzekering. De AOV zal eindigen op dezelfde datum als het uiteindelijke uitschrijven bij de beroepsorganisatie. Wil je toch een AOV nadat je lidmaatschap beΓ«indigt dan kun je dit op individuele basis als alternatief zorgverlener afnemen via de BAT. De prijs van de individuele AOV zal iets toenemen hoger uitpakken in vergelijking met de collectieve AOV. Interesse in de individuele AOV? Dan kun je daarvoor (doordeweeks van 09:00 tot 17:00 uur) telefonisch contact opnemen met BAT via telefoonnummer: 06-10142992 of een e-mail sturen naar: info@batverzekeringen.nl


Contact

producten.txt Β· Laatst gewijzigd: 2024/06/21 06:52 door a3d