Inhoud
Service producten
πΈ Er zijn verschillende plaatsen en momenten waarop therapeuten βService productenβ kunnen aanschaffen/bestellen:
- In het aanmeldformulier in stap 5 tijdens het aanmelden
- Op de βService productenβ pagina
- Op de βMijn AOVβ pagina. Op deze pagina kunnen therapeuten zichzelf aanmelden om deel te nemen aan de voordelige Collectieve ArbeidsOngeschiktheidsVerzekering
Producten bij aanmelden
πΈ Therapeuten kunnen tijdens het aanmelden (bij stap 5) de volgende producten aanschaffen/bestellen:
- Een muurschild van de beroepsorganisatie waar ze zichzelf bij willen aansluiten.
- Een DAS Zakelijke rechtsbijstand verzekering via BATverzekeringen
Service producten pagina
πΈ Therapeuten kunnen op de βService productenβ pagina de volgende producten aanschaffen/bestellen:
- Muurschildje(s) van de beroepsorganisatie waar de therapeut bij aangesloten is
- Muurschildje van Wkkgz-geschilleninstantie GAT-geschillen
- Een zakelijke DAS-rechtsbijstandverzekering via BATverzekeringen
- β¨ Nieuw (vanaf 1-4-2024) kunnen coaches die coachen met paarden ook een BAT verzekeringen beroeps-, bedrijfs- en productaansprakelijkheidsverzekering afsluiten en eigen paarden meeverzekeren voor slechts 50,- euro per jaar
Producten bestellen vanaf de Service Producten pagina
Om producten te bestellen vanaf de βService productenβ pagina, zet je simpelweg de schuifjes aan voor de gewenste producten en klik je vervolgens op de βAanschaffen en Betelenβ knop (onderop op de pagina) om je bestelling te plaatsen. Je kunt je factuur direct betalen met Mollie of via de factuur die je wordt toegestuurd per mail. Fysieke producten (muurschildjes) wordt z.s.m. naar je toegestuurd.
Muurschildjes
Service producten pagina
Als je via het aanmeld formulier of via de βService productenβ pagina muurschildjes (van je beroepsorganisatie) besteld worden die z.s.m. naar je toe gestuurd. Je ontvangt ieder jaar (via de post) per aangeschafte muurschildje een jaarzegel om op het muurschildje te plakken
Mijn AOV pagina
Collectieve ArbeidsOngeschiktheidsVerzekering
πΈ Op de βMijn AOVβ pagina kunnen therapeuten zichzelf aanmelden om deel te nemen aan de voordelige Collectieve ArbeidsOngeschiktheidsVerzekering
Informatiedocument m.b.t. de Collectieve AOV (.pdf) β¨
- Ga naar de βMijn AOVβ pagina in je account op kwaliteitsysteem.nl om je premie uit te rekenen
- Geef de βWachttijd voor start uitbetaling verzekeringβ (eigenrisicoperiode) in maanden op. Keuze uit:
- 6 maanden eigenrisicoperiode
- 12 maanden eigenrisicoperiode
- Vul in het veld onder de tekst βGewenste bruto uitkeringsbedrag per jaar (in Euro's):β de gewenste bruto uitkeringsbedrag per jaar in
- De gewenste bruto uitkeringsbedrag per jaar mag Max. 80% van huidig bruto jaarinkomen zijn
- Het jaarinkomen van een ondernemer wordt jaarlijks doorgegeven aan de belastingdienst. Deze belastingaangifte cijfers kunnen worden gehanteerd voor het bepalen van het jaarinkomen met betrekking tot de AOV. Er wordt geen specifieke peildatum gehanteerd voor het jaarinkomen. Als het inkomen niet bekend is, kan er in overleg met een adviseur van de BAT verzekeringen een inschatting worden gemaakt.
- Klik op de βBereken de premieβ knop om de maandelijkse premie uit te rekenen
- Je kunt je premie ook berekenen vanaf je βaccountβ pagina door het formulier aan de rechterkant van de pagina in te vullen
- Als je via dit formulier de aanvraag verstuurd wordt je omgeleid naar de βMijn AOVβ pagina
- Je kunt bovenstaande handelingen herhalen als je de premie aan wil passen
- Als je akkoord bent met de premie zet dan de schakelaar voor de tekst βIk ga er akkoord mee dat de benodigde gegevens doorgestuurd worden naar Avero Achmea en ik begrijp dat zij z.s.m. de aanvraag voortzetten en contact met mij opnemenβ om/aan
- Klik op de βAanvraag AOV versturen knopβ knop om je aanvraag in te dienen
Zolang de aanvraag nog niet verwerkt is kun je altijd nog aanpassingen doen m.b.t. het verzekerde bedrag en de eigenrisico tijd
β οΈ De benodigde gegevens worden doorgestuurd naar Avero Achmea en zij zullen z.s.m. de aanvraag voortzetten en contact met je opnemen
Informatiedocument m.b.t. de Collectieve AOV (.pdf) β¨
Meer informatie over deze collectieve AOV (op catcollectief.nl)
π Alle BAT verzekeringen op een rijtje
AOV opzeggen
πΈ Je kunt je collectieve AOV (arbeidsongeschiktheidsverzekering) die je hebt afgesloten bij BAT per maand opzeggen. Dit kun je doen via de βService + Contactβ pagina op kwaliteitsysteem.nl op kantooruren via de live-chat of door een belafspraak in te plannen in het βBelafspraak verzoek indienenβ venster. Vermeld dan in het βOnderwerpβ tekstveld dat het gaat om het opzeggen van de AOV zodat de juiste persoon contact met je op kan nemen.
β οΈ Houd er rekening mee dat het stopzetten van de AOV een menselijke handeling vereist, dus de CATviseur (onze AI chatbot) kan dit niet automatisch voor je doen.
AOV bij opzeggen lidmaatschap beroepsorganisatie
πΈ Als je lidmaatschap bij CAT eindigt stap je uit het collectief en zodoende ook uit de collectieve arbeidsongeschiktheidsverzekering. De AOV zal eindigen op dezelfde datum als het uiteindelijke uitschrijven bij de beroepsorganisatie. Wil je toch een AOV nadat je lidmaatschap beΓ«indigt dan kun je dit op individuele basis als alternatief zorgverlener afnemen via de BAT. De prijs van de individuele AOV zal iets toenemen hoger uitpakken in vergelijking met de collectieve AOV. Interesse in de individuele AOV? Dan kun je daarvoor (doordeweeks van 09:00 tot 17:00 uur) telefonisch contact opnemen met BAT via telefoonnummer: 06-10142992 of een e-mail sturen naar: info@batverzekeringen.nl